In het tabblad "Algemeen" kunt u een brief, agendapunt of offerte
voorbereiden.
U doet dat met de drie buttons rechtsonder in het scherm.
De tekst die u in het grote vak als aantekening heeft gemaakt, wordt dan meegenomen
naar het nieuw item (brief/agendapunt/offerte).
De tekst in het onderwerp wordt het onderwerp van het agendapunt als u klikt
op de button "Maak agendapunt".
Indien u klikt "Maak offerte" wordt de tekst meegenomen naar de offerte.
Maar eerst opent zich het tabblad "Offertes".
Daarin dubbelklikt u de nieuwste offerte, waarna u deze verder kunt invoeren.
De button "Afgewerkt" maakt het grote invoerveld weer leeg.
De button "Documenten" opent een map van de betrefefnde relatie waarin
zijn/haar documenten kunne worden geplaatst.
De mappen van de relaties worden aangemaakt in een hoofdmap, welke u naar keuze
op uw computer of server kunt aanmaken en kunt "aanwijzen" aan Ohmega
in de instellingen.
algemeen
aanmaken velden
invoer relaties
mailings
postregistratie
inkomende communicatie
uitgaande communicatie
overige tabbladen